miercuri, 18 martie 2009

pasapoartele biometrice


Dupa parerea mea ne aflam in vremurile in care singura cale de mantuire este mucenicia.
De-abia acuma este momentul sa marturisim cu propiria noastra viata.pana acum ar fi fost o risipa de energie. Din pacate noi nu avem tineret ortodox la fel de riguros ca cel al grecilor,al nostru este mai evlavios,ce-i drept,dar si mai si mai lipsit de vlaga si de reactie. Se stie ca foarte bine cat de curajos au reactioenat grecii dar si sarbii,cand au protestat impotriva acestor cipuri si a sistemului insemnarii si controlului total al identitatii. Va cer asadar in numele Mantuitorului Iisus Hristos ,Care a spus “Orcine va marturisi pentru Mine inaintea oamenilor,marturisi-voi si Eu pentru el inaintea Tatalui Meu ,Care este in ceruri . iar de cel ce se va lepada de Mine inaintea oamenilor si Eu Ma voi lepada de el inaintea Tatalui Meu,Care este in ceruri”.(Matei 11:32-33),sa cereti autoritatilor romane sa abroge legile care permit indosarierea si urmarirea electronica a crestinilor ,renuntarea la libertatea cu care ne-am nascut. Acum e timpul jertfei. Prin vorbarie si prin conferinte nu mai facem nimic. Fiecare este dator sa-si mantuiasca sufletul. Fiecare sa se intereseza si sa vada ca ne aflam in fata unui moment de cumpana in care ai de ales:sa-ti pierzi sufletul sau sa-ti salvezi sulfetul. Cel care nu s-a interesat pana acum nu e tarziu inca sa afle si sa se dumireasca.

Niciun comentariu:

S-ar putea sa iti placa si...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...